Overzicht

Ons beleid voor terugbetalingen en retourzendingen is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Boeken met duidelijke tekenen van gebruik
  • Geopende CD’s, DVD’s, VHS-tapes, software, videospellen, cassettebandjes of vinylplaten.
  • Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u op de hoogte te stellen van de ontvangst van uw geretourneerde artikel. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@ezdomain.nl.

Uitverkoopartikelen

Alleen artikelen die voor de normale prijs worden verkocht, kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden terugbetaald.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zullen zij op de hoogte worden gebracht van uw retourzending.

Retourneren van verzendingen

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet terugbetaalbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, wordt het bedrag voor retourzending afgetrokken van uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan het variëren hoe lang het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@ezdomain.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.